Zwroty i reklamacje w sklepie Aleja-Gier.pl
Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.
Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.
Oczywiście, nie musisz korzystać z naszych formularzy, a skorzystać z innych lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo. Masz tutaj pełną dowolność!
Na początku wybierz, która z opisanych sytuacji jest zgodna z Twoją sytuacją i pobierz odpowiedni formularz.
I. Zakupione produkty:
a. dotarły do mnie uszkodzone;
b. dotarły do mnie inne, niż zamówiono;
c. dotarły do mnie i są niezgodne z umową.
W takim wypadku, możesz skorzystać z możliwości reklamacji i formularza, który znajduje się tutaj.
Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:
Aleja-Gier Beata Czerwińska
Pawłowice 14G
96-515 Pawłowice
II. Zmieniłem zdanie i chciałbym wszystkie lub część produktów zwrócić.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Formularz odstąpienia od umowy znajduje się tutaj.
Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś.
Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- jeśli produkt został dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych
Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:
Aleja-Gier Beata Czerwińska
Pawłowice 14G
96-515 Pawłowice